tisdag 28 april 2009

Vpx meltdown

Intogs nu på tom mage 2 kapslar. Ska bli intressant att se hur det känns. Det roliga är att läser man alla varningar på baksidan så meltdown ska inte intas om man vill gå ner i vikt bl.a haha.. Hur ska man tolka den varningen=)?

45 min morgoncardio sen blir det att fixa matlådor, blir ett ihop plock idag. Ska storhandla imorn.

Blir nog kyckling och makrill med pasta=) Det är allt som finns kvar.. Bah..


Gymmet kommer jag att landa på ca 1900 idag, kommer köra ett pass bröst, axlar mage för att sedan åka direkt till jobbet och duscha å ha mig där. Älskar verkligen denna livsstilen. Upp köra cardio, fylla på med lite mat, sen träna igen. Bara jobb och träning. Inte hålla på att flamsa runt..


Fatta vad skönt att man har märkt att man inte behöver så mycket mat som jag trott innan för att bygga. Jag behöver inga 7000kcal för att bygga. Jag kanske behöver ligga på 5200 drygt. Nästa uppbyggnadsperiod ska bli så skönt. Bara bra mat, en dag i veckan då jag fuskar i form av skräpmat. Fusk under dieten nu består av mer av bra mat. Men off så ska man kunna äta något gott om man vill det en dag i veckan.. Lite Ben and Jerrys glass, pizza, Tjejens morsas mat=D, ja ni vet sånt gott...


Nej nu ska ja kolla lite byggar film medans ja trampar på...


Update det börjar kännas varmt och behagligt i kroppen nu av MD... niiice!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar