torsdag 2 april 2009

Sportlife city suger!

Är inte på min inne lista. Var där idag och körde ett kort och lätt armpass.
Varför är det inte bra? Jo jag ska förklara.

1. Folket. Det är en blandning av åå mina skor kostade bara 1400kr och EEiiiIIIhh BRoossshhan!!
2. Trångt som satan, allt är intryckt.
3. Alltid massor med folk av någon anledning.
4. Dåliga omklädningsrum, äckliga duschar och så har dom en kamera i omklädningsrummet för att det har varit mycket stölder.

Så dit kommer jag aldrig att gå igen.
Sportlife gym som däremot är bra!

Sportlife Almedal- Stort luftigt, bra blandning av folk, "vanligt" folk. Brett utbud av utrustning och mycket av dem. Omklädningsrummen är bra utformade men som på alla gym blir det aptrångt mellan 18-19.

Sportlife exklusiv- Är bra för att det är bra omklädningsrum, bra bastu och duschar.
Gymmet är ok, bara cybex men det funkar. Största pluset är att det är 25 års gräns och dyrare.

Sportlife hisingen- Är bra pga gymmet, mycket utrustning, bra solarie avdelning. Men man ska inte vara där mellan 17-20. Då är det sjukt mycket med folk å mycket jag är störst, farligast och kung i djungeln människor. Trist men men..

dags att äta!!

www.sportlife.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar