torsdag 16 april 2009

Kan inte röra mig...

Stor övning igår.. Väldigt kul och lärorikt. Blev väldigt hårt, extrema miljöer. Hade träningsvärk i benen som hette duga när vi började, men den glömmer man mitt i allt, sen efter övningen som tog 4 timmar så kom den tillbaka, kan knappt resa mig från stolen sån är träningsvärken i benen fortf, vansinnigt.
Dum som man är så körde man ju bröst axlar innan övningen haha.. Jaaaa...

Så jag sitter å funderar på om jag ska gå till gymmet nu när tvätten är kl vid 9 tiden. Får se...

Nåja vi fick bara ros igår av högsta ledningen å alla såna där tycka tänk personer med fina jackor på sig. Totalt 3 kommuner och vi rockade hårdast så det var ju kul.
Men skitsamma egentligen, man gör det för att det är skoj..
Roligast var nog när vi skulle släcka sista rummet och man går in i en stålcontainer som lyser rött om väggarna, ganska varm.. Man går på knäna och det känns som att man går på en stekpanna trots branddräkten haha.. Sjukt...


Kör hårt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar