lördag 4 april 2009

Blä...

Jaha där ser man. Vaknade kanonsjuk imorse. Ringde till jobbet och det var kört att sjukskriva sig med så kort varsel. Så jag åkte till jobbet och drog i mig 6 voltaren. Hemskt. Nu är jag hemma och har fått ledigt för att vila upp sig.
Sjukt trist att sitta hemma när man är så orklös. Ska laga mat snart i allafall.
Bruden är ute med tjejerna och andra för att fira en väns födelsedag. Dom ska på krogen av alla hemska ställen haha.. Fyfan tur att man själv slipper gå ut på krogen. Där snackar vi om ett ställe som folk förgiftar sig och försvinner in i dimman för att glömma sin vardag=)

Men ibland måste man ställa upp. Även jag blir medtvingad ibland, det är inte kul men det måste göras för att verka normal ;D

Ska kolla film ikväll. Borde ha mer nyttiga grejor hemma så man kan döda viruset men det lyser med sin frånvaro, ska be tanten åka å köpa lite sånt imorn.
Har insett att man hamnar i en träningsstress ibland. Så nu när jag blivit frisk så ska jag endast träna 4 gym pass å morgoncardion. Lägger ner intervallpassen tills deffen är över. Så de blir bara 4 pass i veckan där man kör på hårt. Låter sunt, kommer säkert att utvecklas väl utav det oxå=)

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar