söndag 12 april 2009

Ätit...

Idag har jag ätit.. Mat.. Mycket... Mätt... De 3 "m" som inte får finnas i min dietplan..
Var hos tjejens päron.. Blev matad likt en gatuhund.. Å idiotiskt nog så äter jag som en oxå.
Nåja gott som tusan..
Nu är det dags att äta min vanliga hundmat=D

Blev ett biceps, tricepspass samt vader på påskafton.. Efter det avnjöt jag och tjejen filmen australia å ett par glas vin å ben and jerrys glass. Perfekt påskafton=))

Börjar jobba imorn, 2.a skift veckan av 3. Måndag-söndag jobbar jag. Dagtid de första 2 dagarna på veckan, så jag ska upp 0430 hehe.. Niiice...
Det blir träning på Sportlife hisingen med en gammal jugge polare både mån tis om allt vill sig.
Ben måndag.. Han ska inte kunna sätta sig å skita efter det passet MOhahahahHAHA....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar