onsdag 8 april 2009

vet inte vet du vet inte jag vet inte?

Ja här sitter man. Igår började en djävul viska i mitt öra.. Gå till gymmet.. Gåå till gyyymmet....
Men nej jag lyssnade inte. Det blir inget gym nu, ska bli helt frisk å inte göra något dumt som att bli sjuk igen.
Idiot man är egentligen, stressar efter något som inte är bråttom.
Så nu sitter man här och intar frukost, sen har jag inget inplanerat på hela dagen haha. Det blir väl att möta upp tjejen så vi kan plocka upp hennes dator från UPS. Kolla lite kläder.

Det där med kläder. Jag har nästan börjat ge upp. Jag är i början av en byggar livsstil egentligen, å redan nu hittar jag inga kläder, framförallt byxor, finns inga jeans i min storlek. Helt sjukt. Så man får skaffa en sport look med snygga soft kläder istället. Det är ju helt ok, men inte helt självvalt egentligen=)

Softa 2 nätter nu i allafall. Ska köpa en bok som jag kan läsa mellan varven då jag ska försöka plugga så mycket brand som möjligt. Tjejen skaffade nice block, pennor å massa grejs så man kan göra det snyggt=) Så eh fuck it hej då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar