tisdag 21 april 2009

Hård dag.. Mycket gjort!

Har två dagar omställning mellan 2.a och 3.e skiftveckan som är sista. Det är tufft man ställer om sig från natt till dagpass.
Ca 5 tim sömn de sista 4 dagarna nu. Idag var det att gå upp kl 0655 för att tvätta. Sen när det hängde på tork så åkte jag och bytte till sommardäck på Th pettersons här i stan. Dom e bra skit=)

Sen var det direkt hem och lasta tvätt som en galning.. Gillar att tvätta.. Allt är så varmt å luktar gott hehe..

Halsade en Rage2 och traskade till gymmet där det blev ett bra pass för bröst, axl och mage. Gjorde bra resultat i snedbänk. Sen kände jag mig allmänt stark, konstigt det där när man dragit ner såpas på kolhydraterna. Kul men konstigt=D

Har käkat lax idag till de större målen, blir även lax imorn.. Sänkt till 80g pasta/ris nu. Haha snart blir det inget kvar!
En polare dödade min ide om att äta varannat mål med kolhydrater pga insulin nivåerna. Kommer ändå köra så denna deffen sen kanske ja sprider ut det lilla jag äter på alla dagens mål.. ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar