onsdag 1 april 2009

Pollenallergi

Är det de som hägrar för mig kanske. Känner mig inte sjuk förutom att halsen är lite skum. Jag brukar iofs känna i ögon å sådär. Men nu är det bara halsen som retas. Skum att man inte känner något annat än just den.
Har uppmärksammat på bilarna att det har börjat spridas pollen nu. Så vetetusan inte om jag ska testa och träna imorn ändå...

Var på Siba å köpte nya högtalare till datorn, mina har pajjat och jag måste ha bra ljud.. Hur trist är det inte att lyssna på musik från datorn utan bra ljud. Å stereon orkar ja inte ha inkopplad hela tiden.. Ni vet sladdar å grejor som är i vägen på den bärbara..
Blev helt slut av promenaden till stan. Tar bara en kvart men ändå haha.. Som en gammal gubbe;D
Ska tvinga med bruden för att sola på solarie ikväll oxå så man känner sig fräsch imorn...

1 kommentar:

  1. Ska vi sola idag? Om du inte hinner innan jag kommer hem det vill säga. Jag lovar att inte somna i soffan idag. Ska jobba lite senare här idag så jag kan vara ledig när jag kommer hem så slipper jag somna:)
    Puss!

    SvaraRadera