måndag 6 april 2009

Bli frisk på 24 tim annars...

Det var väl ungefär så jobbet tänkte. Ringde idag och tänkte tala om att jag kan börja jobba imorn alltså nu på tisdag. Då hade ja bara varit hemma 2 dygn å kände att det var bra jobbat.
Planeraren frågar VA ska du vara hemma idag oxå. Hmm jag åkte hem i lördags för att jag blev sjuk på lördagen. Nää fan jag tar söndagen på mig och fixar undan febern å dess tillbehör så man kan börja jobba igen.. helvetes fan typ....

Nåja idag har ja blivit feber fri=) 36,7 nu på kvällen och den gick aldrig över 36,8 idag så det är klart hehe.. Niiiiiice!
Ska bli så skönt att börja jobba igen trots att man kan muttra lite åt dem, bättre att muttra här än på jobbet dock hehe...

Så vi får väl se när träningen blir av. Kanske på fre.. Den dagen man inte får göra något.. Pyttsan, tur att man har exhale kortet hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar