onsdag 1 april 2009

Insomnia fast tvärtom

Eller kanske inte riktigt så illa.. Men tusan det känns som att man är 17 år igen. Vaknade kl 2 inatt efter ett försök att lägga sig tidigt.
Låg och kollade på American dad och two and a half men till kl 0430.. Sen somnade jag ganska gott.
Bara det att jag vaknade nu 1330.. Jisses.. Vad är grejen. Hela dagen har gått. Får sån ångest. Hade jag varit helt frisk nu så hade jag studsat ur sängen och sprungit till gymmet.. Men nu istället så får man väl vakna upp sakta.. Kanske ta en promenad eller något om någon timma i solen..
Mysigt iofs.. Men GAH.. Ni vet ångesten. Ska tvinga mig upp imorn, senast kl 08 ska jag sitta vaken vid datorn. För att på fredag börjar jag kl 0600. Då ska ja vara vara på tårna kl 0430 här hemma haha..

Har hänt ganska ofta nu att så fort jag får en liite längre ledighet så blir ja krasslig. Har inte haft såna här ledigheter de senaste åren men ändå.. D kommer oftare nu, ska ja bli krasslig oftare oxå bara för det*?*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar