fredag 24 april 2009

Dag på jobbet

Jaha här står man, ska jobba hela kvällen. Inte för tokigt dock, har fysträning på schemat det sista jag gör.. Mm intervaller och bastu=D
Intervaller är väl inte lika kul nu under dieten men konditionen måste alltid finnas i jobbet tyvär. Diet eller inte diet...
Går på en vecka utan kolh och då är jag ledig;D Så ingen behöver dö för att en brandman inte orkar släppa fram er hehe..

Blev armar och vader på gymet idag. Körde bra hårt. Passet var alltså helt ok! Men energin tar slut där vid 9 repet när man ska göra 12 och det är ju bristen på energi som gör det. Lite segt, men 4 veckor till! Sen tack hej...
Blir en lugn återgång iofs. Ska inte fetta på mig haha.. Som sist nu. Offseason i 4 år med dålig mat och dålig karaktär pga dåliga jobb förhållanden och glutenintolerans som jag matade riktigt fint med bara gluten i hela tiden haha.. WIEEEEE

Så nu skiter jag i detta.. Sitter på en grymt tråkig position och bara väntar tills klockan ska bli 17 då är det dags att gå ut å ronda i det fria=D

Så ha en riktigt go helg nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar