söndag 19 april 2009

Morgoncardio kl 1430!

Ja efter nattpassen så blir det ju inte riktigt morgoncardio haha.. Men det funkar väl ändå. Petade i mig 12gram eaa å några fatburners å här sitter man.
Diet är bra..
Man börjar inse saker..
Man behöver inte äta som ett svullo för att växa. Jag gillar mat och när jag säger att jag äter mycket då är det obscena mängder mat. Det räcker med att äta mycket i en vanlig persons ögon. Då är det att äta vanligt för mig. Detta är något jag ska ha i åtanke efter dieten, vägrar att lägga på mig såpas mycket igen. Bara dö vikt som är fult, onödigt och ohälsosamt.

Funderar på den där meltdown, ska nog fråga hon eddies flickvän som är med på metrobloggen om hon rekommenderar den, hon har ju kört en del på den. Vill ha något så extra nu de sista 4 veckorna hehe...

Sista nattpasset nu inatt, sen är man ledig i 2 dagar. Sen jobbar jag 7 dagar till. Sen är man ledig i 7 dagar, jobbar 5, ledig 7 igen... NICE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar