onsdag 22 april 2009

Dagtid är hemskt.. 04:20

Ringer klockan.. Tankarna börjar gå likt en psykotisk massmördares tankar.. Men när man fått sitt förnuft till sinne inser man att väckarklockan är telefonen och det blir jobbigt att ersätta den om man dänger den i väggen.


Står i duschen onödigt länge.. Det är inte bra att slösa vatten.. Drägglandes så hittar jag mixern och lyckas stoppa i alla ingridienser. Sätter mig i bilen, dricker frukost, sväljer vitaminer och radion är på.. Efter ca 6,5 mil är jag framme och vaknar.


Hit och dit hela dagen på jobbet.. Dagen tar slut. Ställer mig utanför på parkeringen och drar åt bultarna på sommardäcken då jag kört 8 mil sen de monterades. Nu sitter dom resten av sommaren. Däcken hade inte tappat någon luft under vintern.. Coolt!


Ska äta fisk och potatis idag. Kör en del på pommefrits. Kan verka skumt men coleman körde det under en hel diet och han kom i jäkligt bra form, det är ju bara potatis lixom å GOTT=D

Cops, simpsons, sova.. Ett dagpass till sen är det eftermiddag.. Halleluleja!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar