fredag 30 oktober 2009

Träningsförbud!

Jahopp precis sovit 2 timmar medans tvätten torkade.. Lite segt att vakna igen men kaffet gör susen hehe.. Älskar Gevalias ekologiska kaffe, fick knäpp för det när jag bodde på hotell i Skövde.

Nåja var ju hos kiropraktorn idag och han jobbade igenom mig, jag hade sträckt en stabilisitator i mitt av ryggen, känns bättre nu men inte helt bra. Han knäckte, massera och körde nålar i ryggen.. Det skulle kännas idag och imorn sen bli bättre förhoppningsvis oxå.
Han skällde lite på mig för att man inte tränat nedre trapzen och romberna ordentligt, så det är dags att ta tag i detta nu=))

Bilen fixades på 1 timmar, skruva ut stol fan och sen svetsa min mekaniker ihop den. Klockrent, slipper man gunga fram och tillbaka varje gång man växlar;D

Tjejen är ute och fikar nu, fusk, sitter å äter massa gott! Vill oxå, men icke.. Kanske tar en pizza i helgen om det vill sig, känns ju inte så bra med tanke på att man inte kan träna ordentligt, men äh va fan antagligen blir det en pizza, det är ju sååå gott!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar