lördag 31 oktober 2009

Sleten å full rulle..

Jah vaknade kl 13 då hade jag sovit i 5 timmar. Upp frukost och sen börja med föredraget, kostbiten börjar se klar ut. Nu är det träningsbiten kvar. Det är ju den lättaste biten för mig så det är skönt. Bejbi hjälper mig mycket med powerpointen, det är guld värt!!!

Fick dance anthmes i present oxå så nu för jag över låtarna till ipoden.. Niiice.. Skönt med ny träningsmusik.. Det är lite min stil på musiken, visst är mycket lite kasst men äh vad fan en annan som inte kan namn på allt man gillar så är det rena djungeln om man ska komponera ihop något sådant själv..

Tjejen ska iväg och äta med sin la familia och då passar jag på att sova ett par timmar till.. Är väck! Ska se om man kan köra ett lätt bröst, axel pass på jobbet ikväll.. Ryggen är bättre men inte heelt bra så det blir verkligen lugnt i sådanafall!!

Mm har nötfärs med dolmio som väntar till middag sedan.. Har ni inte testat Dolmion så gör det, FAN vad gott det blir!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar