fredag 30 oktober 2009

Sträckt ryggen!

Körde mitt rygg pass igår och det gick kanon, dönade på med chins och sedan smala latsdrag!
Sen skulle jag köra lite stångrodd och tänkte värma upp lite lätt på 40kg.. Då händer det.. Det bara högg till i mitten av ryggen typ, fick svårt att andas av smärtan.. Så vetefan vad det är, är fortfarande stel i ryggen 2 dagar efteråt.
Så jag beställde tid hos en kiropraktor tills imorn, bäst att kolla upp vad som gått snett. Fan ryggen måste ju funka!!

Jobbat eftermiddag och kom precis hem, har ätit och ska sova nu! Imorn blir det dock först kiro klockan 1030, sen ska jag till mekanikern då han ska få laga min stol i bilen.. Råkade spräcka en stång i sätet när jag satte mig, fan stolarna är inte gjorda för stora gubbar!
Sen blir det träning, ja jag tänker träna trots lite ryggsmärta, men man får ju anpassa träningen så att det inte gör för ont! Därefter är det natthelgen för mig.. Inte nog med det, har ganska mycket att göra utöver jobbet som att göra färdigt mitt föredrag. Man är ganska väck när man jobbar natt så det blir tufft men men.. Sånt e livet när man inte vill vara en i mängden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar