tisdag 27 oktober 2009

Ben på gymmet..

Idag var det en lugnare brandövning som tur var.. Det var ett IVPA-larm alltså i väntan på ambulans. Så det var mycket lyfta bil, stabilisera, syrgas, snog och filtar hehe..
Sen var resten av dagen väldigt lugn på jobbet och det uppskattas.
Lite roligt att i söndagskväll så låg vikten på ca 114 och när jag kollade idag så låg den på 110. Allt är vätska.. Sjukt att man blir av med så mycket när man rökdyker.

Ben på gymmet idag gick bra, kör 12 repare i 2 veckor och nu har jag lagt om träningen så att jag stannar aldrig rörelsen utan bara kör på tills det tar stopp. Det var nog ett av de värre benpassen jag har utfört, för att ofta när det blir riktigt jobbigt så stannar upp 1, 2 sekunder för att sedan göra ett par rep till. Men nu fortsatte jag bara hur ont det än gjorde och så ska jag fortsätta träna.. OOoo yeah!! För övrigt kände jag mig tunn utan mina 4 kg vätska i kroppen;D

Ska plugga lite ikväll och softa.. Tvätt kl 07 imorn hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar