torsdag 1 oktober 2009

Kem och träning mitt i smeten

Fifan sitter och pluggar farliga ämnen.. Så sjukt trist men det måste göras och det måste göras bra! Detta är ju det jag ska jobba med så inget slappande gällande denna biten av studier i livet..
Vaknade ganska lagomt vid 9 idag och har hunnit med snart 4 mål å en klippning.
Resten av dagen består utav träning med en polare på ett gym mitt i smeten, tränade där förut när jag bodde lite närmare. Nu tar det 30 min att gå dit eller 5 min med bilen. Men parkering kostar apa och är svårt att hitta så det gör att man slutade där. 60 min fram å tillbaka kan vara tajt när man jobbar mycket.
Men det är ett Sats gym och det har varit riktigt anrikt(stavas det så?). Det hette olympic en gång i tiden och då tränade många av stans största å bästa där.. Jag satte min fot där när det precis blivit sats men såg fortf likadant ut och det gymmet var riiiiktigt nice. Men såna sköna 90 tals gym är borta.. Massor av bra utrustning som var smart utplacerat samt jäkligt nice musik med mycket tryck å mörka färger=))))

Det är helt förändrat idag och nu har ja inte varit där på ca 1,5 år å det sägs att dom har byggt om ytterligare så det ska bli kul att se hur satsiferat det är haha..

Å ikväll blir det min ätardag, drar direkt å köper en pizza efter gymmet å lite glass. Ska bänka mig hemma med bejb å softa å spana en dvd.. Fått hem 2 st från lovefilm nu. Slumdog millionaire å en till. Bröst, biceps å vader antar jag schemat ger mig idag.. Ska bli kul vad polaren tycker om Bartolls upplägg=)

Nej PEaaacce!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar