söndag 4 oktober 2009

Påtänd duracell kanin

Var jag å babe på gymmet idag.. Gled ner för ett riktigt nice pass. Kosttillskott som sprutade ur öronen och stämningen var på topp. Kommer in kl 1825 och ber om mitt nya kort och tar ett steg in mot gymmet då en röst talar om att vi inte ska glömma klockan då vi stänger om 35 min..
Det börjar snurra i mitt huvud, tydligen svor jag oxå=) Babe försäkrade om att vi skulle vara klara i tid(självklart) medans jag försöker snickra ihop ett axel å tricepspass..

5 set militärpress
3 set sidolyft superset med framåtlutande flyes
2 dropset i axelpress maskin
3 set Pushdown
2 set i pushdown maskin
2 set bakom huvudetpress med hantel dubbelfattning

Det hann vi med på 33 minuter. Sånt sjukt tryck. Men det var inget kul.. Stressat!
Nu är vi hemma igen iallafall å har storhandlat å ska käka middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar