onsdag 7 oktober 2009

Nattpass 2

Jaahopp här sitter man nu igen.. Kollat första avsnittet av hollywood fruar eller vad det heter.. Jisses säger jag bara haha. Har en uppgift kvar inatt sen är det hem å sova igen! Fyfan vad skönt säger jag bara.. En natt kvar innan en 4 dagars ledighet. Ska bli såå gott...

Imorn är det lite mer på schemat dock. Det blir både tvätt och träning så det gäller att ligga i. Nu när jag skriver så börjar jag tänka att hmm varför inte tvätta på torsdag istället. Äh får se.. Blir nog som tänkt ändå. Ska ju träna på torsdag oxå så vafan.. Har 2 dagars träning kvar denna veckan. Kommer nog att köra rygg å baksida axlar imorn å sen vila tors å köra brö å biceps på fre. Bruden ska ju ha någon företagsfest på fredagen så det blir att njuta av lugnet och ensamheten på fredag. Passar perfekt att träna innan man får softa ner i sig..

Måste nog beställa lite tillskott snart. Inte kul då denna månaden är taajt. Ingen fara iofs har bra med undansparat så det är inte så, men jag brukar pressa min budget och om ja måste spräcka den så känns d som ett misslyckande hehe. Men bara tråkiga tillskott som protein å kolhydrater. Har ju allt annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar