lördag 17 oktober 2009

Bastu och träning!

Så gott att jobbet är igång igen! Slipper konditionsträningen bli lidande.. Körde brandmans konditionstestet som cardio träning och körde mage efteråt.
Sen gick jag in i bastun å låg där ca 30 min helt utsträckt på bänken.. AaaAaahhh... Vad gott...

Sen slutade man jobbet och begav sig hemmåt och inskaffade en ny data med babe, hon köpte en alltså. Jag behåller min gamla(1 år) minst 1 år till=) Har inget behov efter en superdator då jag mest surfar och kollar små klipp på nätet som en film då å då..
Men babe köpte en grym laptop med 17 tums skärm å massa annat, det är som min fast på steroider;) Känns lite vuxet att motstå att själv köpa en dator, skulle man varit ett par år yngre hade jag lätt köpt en hehe.. Men det är väl som farsan säger, man börjar bli stolt över att man har gamla saker som fortf fungerar.. Å det bästa är ju om man fått denna gamla saker för ett bra pris då den köptes in.. Han brukar skryta om sin hårtork från 1977... Jaah farsan typ =)

Nej tajm to lag matlådor inför imorn och softa lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar