måndag 12 oktober 2009

Hmm sjuk..?

Känner sån skum känsla i kroppen så det blev ett riktigt light pass på gymmet. Axlar och trapz.. Körde riktigt lätta vikter, med håll i toppläget i en sekund. Kände inte för att stanna hemma och jag körde såå lätt så det borde inte påverka mitt allmänna tillstånd. Säger det, små ungarna på walking with dinosaurs som smitta mig!!

Har lagt ned Bartollsprogram ett tag nu, ska köra det jag vill i en månad, med andra ord mycket mark, böj å chins.. Sen går jag på sista blocket vilket är helkroppspass i 4 veckor, 5 helkroppspass per vecka oxå. Galet men det ska bli intressant, behövde dock en brejk för att köra det jag vill en månad!

Men nu får man väl rida ut denna förkylningsvågen i en vecka först, blir det inte värre ska man självklart köra lättare pass hela veckan!
Har börjat tröttna hårt på gymmet jag är på.. Orkar inte med nissarna som är där. Får se om det blir nytt till våren=D

Får vara värt det.. Okej för att det kanske blir lite jobbigare att ta sig dit, men det är d värt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar