fredag 2 oktober 2009

Sats..

Är ett riktigt bra gym. I allafall det på Kungsgatan i GBG. Blir så trött på valmöjligheterna haha.. Mitt gym ligger på 10 min gångavstånd, har både ica maxi å willys utanför, bra utrustat och är billigt. Vad är problemet tänkero man då.. Jo folket är väldigt ouppfostrat och sköter sig inte på gymmet, lite personal som inte har tid att hålla ordning på gymmet samt dålig musik.

Sats har riktigt bra grejor nu, detta gymmet har fått in technogyms senaste utrustning som är likadan som hammarstrength ungefär, det är riktigt stort, har ungefär 4 olika maskinparker, mycket friavikter, personal som håller ordning, en publik som är skötsam och bra musik.
Nackdelen är att det ligger på ca 30 min gångavstånd, å bilen tar man endast på kvällar, omöjligt med parkering annars eller bussen då. Det är enda nackdelen att det är större avstånd och det dödar möjligheterna att tex handla samtidigt och allt sånt där som gör livet bra mycket bekvämare..

Apa med andra ord=) Blir väl Sportlife i fortsättningen ändå... Suck.... Får tänka på det!

Idag ska jag plugga och köra lite kondition. Utöver det så är jag helt ledig hehe.. Riktigt skönt att vara ledig men när man har så mycket att göra som innefattar jobbet även på fritiden så känns det inte som att man är ledig. Men å andra sidan så har man ett jobb och man har ett jobb som man utvecklas på hela tiden och det är också något väldigt positivt.

Mer Coooffee....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar