lördag 5 september 2009

Ytterligare en natt

På jobbet.. Har en liten stund för mig själv nu. Alltid gott att dra sig undan någon timma och surfa lite. Sitter och dricker en spike som man kan köpa på gymgrossisten. Bra drag i dom där hehe! Har det inte soft hela natten ska iväg å göra en arbetsuppgift som är ganska krävande. Kan dock inte skriva vad det är för något för då avslöjar jag för mycket om vart jag jobbar..

Sitter å längtar efter imorn. Det är en lågprotein dag samt en ätar dag. Så det kommer innebära snuskigt mycket kolhydrater men det gör mig inget haha. Ska till netonnet å köpa lite grejor som brödrost, trimmer, ny mp3 som man kan ha på utsidan av kläderna så man slipper svetta sönder en till och tjejen skulle kolla på något.. Fast nu när jag skriver detta så kom jag på att hon kanske inte behövde köpa det som gjorde att vi ska dit.. Vi åker dit ändå nu haha.. Sen blir det pizza å film.. MMmmMMm gott!! Chips å sånt crap imorn haha.. Gott att läsa om folk som ska tävla som måste dra ner på sina ätardagar nu och en annan ska inte deffa innan sommaren och kan fortfarande moffa vad man vill imorn haha.. Niiice...

Nej nu ska ja surfa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar