tisdag 8 september 2009

Sjukt jobbig dag!

Herrejisses.. Natten till måndagen sov jag drygt 4 tim och vaknade säkert 10ggr. Så måndagen var man helt väck då man gick upp kl 4 och sen tränade stenhårt på kvällen. Trodde man skulle sova som en stock natten till idag.. Men icke.. La mig redan vid 21 och somnade på drygt 10 sekunder och då hoppade min tjej in och kvittrade något som gjorde att jag vaknade till, inte hennes fel dock haha, hur ska man veta att någon somnar på 10 sek haha..
Sen var den natten sådär, vaknade hela tiden så man var helt lost imorse.. Så mellan kl 0400-2220 så har man jobbat 8,5 timmar, pluggat c kort i 1 timma, tränat ben och suttit på teorilektion i 3 timmar! Tiden där i mellan kan jag inte redogöra för.. Var i dimman=)

Så hoppas på en god natt sömn idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar