torsdag 3 september 2009

Natt groggy å RYGG

Haha man blir så gott groggy när man kör nattpassen. Lite småbakis typ=) Men det är ingen känsla som man inte är van vid. Har jobbat så mycket natt under mina år på arbetsmarknaden.
Idag är det Rygg, baksida axlar och trapz!! Hur nice som helst! Ska döda ryggen!!!
Fick en släng av depression över att träna rent haha.. Vet inte hur det är att träna med grejor i kroppen men man vet ju att det går lite snabbare och man blir lite bättre för att uttrycka sig sparsamt haha. Det går framåt för mig, blir starkare och man lägger på sig sakta men säkert, men ja som alltid vill man att det ska gå ännu bättre haha.. Men nej inget med det!!
Längtar redan efter dieten haha.. Är det något fel på mig? Uppbyggnaden ska ju vara det roligaste, eller är det kanske tvärtom egentligen?

Babe kommer snart hem från sitt doktorerande och kanske gör mig sällskap på gymmet. Får se hur det blir. Hon kommer dö om hon ska köra samma pass idag haha.. Gott!
Kyckling och ris idag till huvudmålen.. Härligt när maskinerna gör jobbet. Kycklingen i ugnen med timmer, riset i riskokaren som sköter sig själv... Aaahhh hehehe...
Nej dags att börja ladda med tillskotten! Det är en 50 min process haha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar