lördag 19 september 2009

Hemma i helgen!

Så skönt att komma hem igår.. Det är soft att bo på hotell och vara inriktad på det man ska göra men det är bra gott att vara hemma och softa med babe! Igår var det hyrfilm och pizza, det är som en blöt dröm för mig=D
Tränade även bröst, biceps samt vader innan pizzan. Kör vanliga pass i 2 veckor nu sen går jag på bartoll när jag är hemma igen. Det var ett ok pass, kass i kistan men det höll ihop ändå, då jag körde en 6 repare på 42,5 kgs hantlarna. Det är nog det bästa jag någonsin gjort.
Det häftiga med det är att mitt ungdomsgym hade bara hantlar upp till 42 och så stark drömde jag om att bli när ja var 18 bast haha.. Å nu är man det=D Känner ingenting i min tennis/golf armbåge heller så det går typ att bli frisk från en sån skada=D

Köpte ett 3 månaderskort i skövde på ett riktigt fräscht gym. Fick rabatt via en instruktör på räddningsverket. Det gick på 500kr. Så nu kan jag träna hur ofta jag vill nästa vecka och de 3 veckorna runt december. Gymmet heter livingroom hehe.. Det är technogyms utbud, det senaste av allt så det är riktigt nice. Men det är inget byggargym men det funkar hela klart och det tar 8 min att gå från hotellet. Å det är sällan man ser ett sånt lyxigt gym med sjukt trevlig personal, så deras koncept med exklusivitet har verkligen lyckats!

Körde precis intervaller 60/60 intervaller! Å ikväll blir det potatis med lax samt något gott å film.. AaaAaa vad nice!
Hörde en rolig grej idag när vi var å shoppade, lyckades kamma hem knäskydd för all krypning på kursen, 1 par jeans, 2 par stickadetröjor, 1 st pike, 2 st funktions tshirts för 1500kr! Å allt var precis det jag ville ha..*nöjd*

Men det sköna var när vi skulle köpa kaffe på espressohouse.. Har läst en kolumn med john romano på rx-muscle.com där han köpte en kaffe, jätte kul inlägg, läs det...
Köpte en likadan kaffe som han köpte och så hörde man bak i kön att men gud så starkt kan man väl inte dricka haha.. Jag drack den med en puls på 150 i bilen så det var perfekt för intervallerna jag körde direkt efter ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar