tisdag 22 september 2009

Satan i gatan

Vad sliten jag varit idag.. Feberyra å allt annat gott samtidigt som man försökt lära sig saker och sen körde vi övertändning idag.. Typ hoppa in i ett eld inferno och sitta där å mysa. Inte bra för hjärtat just nu.. Ska sova hårt inatt! Hoppas man mår bättre imorn. 3 dagar måste jag hålla ut till. Fan att bli sjuk just dessa veckorna!!!!

Sitter å kollar på Simpsons och dregglar samtidigt.. Väntar på idol nu, skönt att se några idioter så kanske man mår bättre själv!!=D
STackars min bejbi.. Hon mår inte bra idag då hon fått göra saker på jobbet som inte riktigt är hennes grej då hon älskar djur.. Men hon kommer klara detta på ett sätt eller annat!

Träningen är helt off som man kanske förstår när jag är sjuk. Inte läge att belasta kroppen mer än utbildningen gör. Jag brukar vara riktigt duktig när jag är sjuk faktiskt, i vanligafall så stannar jag hemma från jobbet och tränar inte på ett bra tag.. Brukar vänta en hel vecka innan jag kör igen. Kroppen kan behöva sju dagarsvila och man brukar ju bli relativt frisk inom 4 så då har man ju hela 3 dagar att låta kroppen andas!!

Nu väntar min cell tech hardcore på mig samt mitt gakic så det ska bli kul att trycka i sig det nu när man sätter igång igen hehe!!

peace...

Puss på bibi min där hemma... !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar