söndag 27 september 2009

JAY CUTLER

Vann!! Gott.. Jag gillar denna människas robotliknande inställning. Det är bara att köra. Sen att han är riktigt freaky och kom in riktigt hård detta året är för mig en vinnare.. Ska bli nice att ha honom som mr O detta året..

Annars är man tillbaka på jobbet och jisses det är mycket konstigheter här. Men det är bara att luta sig tillbaka och slappna av å låta konstigheterna pågå hehe.. Inte mycket jag kan göra åt det som inte är chef. Å det är cheferna som är konstiga haha.. Eller ja dom är bara handplockade av företaget utan någon erfarenhet för att leda eller kompetens. Ja sägare utan utbildning=) Men många av dom är goa som personer så jag bryr mig inte så mycket på det viset.
Soft dag! Ska testa att köra första passet idag. Blir cell tech för första gången och min alri jungle warfare har påbörjats också..

Lets train! Fast först kl 17 efter jobbet;D

JAY CUTLER!!

2 kommentarer:

  1. Du är medveten om att du heter naturliga bodybuilders, och skiver om jay cutler som börja trycka när han va 14 år

    SvaraRadera
  2. Nej det var jag inte. Trodde min blogg hette naturlig bodybuilder? Det är jag då.. Jay cutler är inte jag och är inte ren. Något mer haha.. Idiot..

    SvaraRadera