torsdag 10 september 2009

Torsdag

Jobbar eftermiddag idag. Började dagen kl 0730 med frukost och laddning inför gymmet strax därefter. Det blev rygg, baksida axlar, trapz å mage. Var väl sådär taggad idag faktiskt men jag frustade på ändå och passet blev godkänt. Men inget mvg dock.
Ätit på bra idag, följer kostschemat riktigt bra och först på lördag blir det en pizza...
Det kommer dock bli ändring i kosten under 2 veckor när jag är på brandutbildning. Vi får 3 lagade mål om dagen men kommer dra shakes som mellanmål hela tiden eller bars. Men procent på livsmedel kommer inte att kunna hållas och inte träningen heller då vi kommer köra ganska hårt på utbildningen. Men 3 gympass i veckan som aktiv vila ska jag försöka få in!

Ska äta nu!

300gram angusbiff å 60g pasta!

1 kommentar:

  1. Hur ställer man in den då? suck.. vad onödigt att jag missade det. Det gjorde ont mellan skulderblad och nacke.. men när den kom till ländryggen blev man besviken:(
    Sitter här med min shake.. massa goda hallon och blåbär i.. Men ville inte alls gå upp i morse.

    SvaraRadera