söndag 27 september 2009

Axlar, triceps å mage!

Det var ett bra pass på gymmet men det kändes att man varit borta i 7 dagar samt varit sjuk. Tröttheten kom på slutet av passet och kändes av lite mer än den brukar.
Men styrkan var bra, la på mer vikt på axelpress maskinen och mina bänkpressar med supinerat grepp som tar mest på tricepsen om den utförs rätt. Så det kändes nice.. La på lite mer vikt på ganska mycket=)
Om jag mår bra imorgon då innebär det att jag är frisk och kan börja hårdköra igen!

Ska jobba ett soft pass imorn, å på tisdag blir det en meckig dag, börjar med att jobba 07-14. Sen obligatorisk läkarundersökning för rökdykning kl 1430 som pågår till 16. Därefter så ska jag på en c korts teori kurs som börjar 1800 och detta är inte i närheten av mitt hem så jag funderar på att gästspela på ett gym i den staden! Eller så glider jag bara på stan och har min vilodag=)
Nej tajm to dusch... Matlådor å väskor är packade inför en jobb å träningsdag! Sovmorgon imorn så kl ringer inte innan 0545...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar