torsdag 21 januari 2010

Vitaminer

Man blir ganska trött på att vara småsjuk. Det var inte länge sedan jag var sjuk sist. Förstår inte riktigt vad problemet är. Eller jo rättare sagt jag vet vad problemet är. Har sovit dåligt när jag jobbat senaste skiftperioden och ändå tränat stenhårt samt slarvat med vitaminerna..
Man är bara dum ibland, har ett jätte bra vitamintillskott, mivitotal, men är sådär slött snål och köper inte nytt när det är slut och jag vet hur dålig jag är på att äta grönsaker så jag behöver verkligen tillskottet... Så från å med nu blir det att äta ordentligt med zma för att hjälpa sömnen samt inta ordentligt med vitamintillskott. Inte överdriva utan bara sköta det.
Våga vägra bli såhär igen bara för att man missköter sig!!

Nu går jag på skiftet igen, så nu blir det 3 st härliga 7 dagars omgångar den närmsta månaden. Gör absolut ingenting, tycker om jobbet.. Ser iframemot att bli frisk så att träningen kan rulla på oxå! Ser oftast ljust på saker å ting=) Alla bara suckar när dom kommer tillbaka till skiftperioden haha, dom suckar även när dom går av skiftet för då måste man arbeta utfyllnadsdagar som är sämre än skiftdagarna hahaha.. När ska det bli bra??

Så en beställning med div tillskott lär ske nästa vecka.. Mer zma, preworkout, protein, bars, eaa(nya favorit tillskottet) oo yeah!! Bara fortsätta pressa de tunga vikterna.. Lite trist att jag nog måste lägga ner mitt brandmanspass.. 5 dagar i veckan är nog att pressa kroppen lite för hårt när man som sagt jobbar skift. 4 dagar å lägga in lite 20 min kondition här å där istället får räcka.

Överträning är inget att ha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar