måndag 25 januari 2010

Måndags kul!

Ja då var i allafall beställningen iväg skickad och tillskottsdelen skall vara täckt ett tag till...
Det blev 200 kapslar zma
2,25 kg isolat protein
700 gram bcaa extend
1 burk shotgun
90 kapslar on multivitamin man
40 st bars fx
1 keps från dcore

Jupp thats it! Men det räcker ett tag, har kolhydrater och kasein protein hemma redan plus lite andra vitamintillskott..

Ska iväg till Polisen och förlänga mitt förordnande som ordningsvakt idag, samt till banken och byta huvudkontor, äta lunch på Donken sen jobba eftermiddag fram till 2230.. Blir en sån dag med mycket aktivitet. Imorgon skall jag träna! Fösta passet, får se hur det går haha.. Bara snuvig nu så det borde vara ok.. Fifan nu vill ja inte bli sjuk på länge!!!

Tackat ja till att jobba lönehelgen i dörren oxå.. Nu är man verkligen en hora för pengarna haha. Värsta helgen på månaden, sen har ja satt upp ett till pass i februari.. Degen måste in! Fan man tjänar pengar men ändå försvinner dom.. "2 papp direkt till gymvaruhuset.. galet..
Fast man köper ju mycket för dem iofs... Köpte en klocka förra månaden för 3300.. Så man skaffar ju sig utgifter.. sånt man inte tänker på.. Idiotiskt! När ja bor själv sen så skall jag leva som en luffare igen. Storhandla alaska pollock, tonfisk, kyckling, nötfärs, pasta, ris, frysta grönsaker, rapsolja.. Så kommer mina middagar att se ut haha.. Sen lite mellanmål på det.. Leva som en luffare är bra, man får en bra kost och det är billigt!!
Spartanskt!! This IS SPARTA!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

1 kommentar:

  1. That's the spririt :P. Funderar allvarligt på hur jag kommer ha råd att tillgodose dagsintaget på 3gprotein/kgvikt när jag börjar min utbildning. Ajaj, det går bli tonfisk och gröt :P. Peace!

    SvaraRadera