onsdag 27 januari 2010

Pass 2.. Bröst axlar..

Känner en ordentlig träningsvärk sen igår och kroppen känns inte yey 100% men jag är inte sjuk så jag kör på idag oxå. Blir antagligen ett armpass imorgon med sen är det vila resten av veckan. Ska ju jobba fre, lör på krogen och det tar ganska mycket på krafterna. Svettas en del med västen på så man känner sig halvt som halvt bakis hur mycket man än dricker. Det är ju salterna som inte går att ersätta i samma takt som man förlorar dem. Kanske blir resorb, bra tänkt!
Nu har man agerat taxi för en nubliven mor till apple family. Ska börja sippra på min rage2 för att dra iväg. Har bara ätit frukost, det får duga.
Kanske drar en banan till shaken..
Natt jobb nu.. 4 dagar på raken. Sen en dag för omställning till dagtid. Inte bra. Men men..
Pizza söndag.. Hmm kanske.. Kanske till o med sitta kvar på stället å käka den så man får den varm för engångsskull men det lär inte hända haha..

Peace!

1 kommentar:

  1. Tjena! Det är ju individuellt hur mycket man kan träna och hur kroppen tar upp näringsämnena. Själv ligger jag runt 2,5 ibland upp emot 3gprotein/kg kroppsvikt och har gjort det i ungefär 5 månader, vilket har gett mig goda resultat. Andra får säkerligen lika bra eller bättre resultat av att äta mer eller mindre. Dock anser jag att min viktökning på 13 kg på 4 mån (mitt midjemått har ökat med 1 cm) är tillräckligt för att jag ska fortsätta det intag av föda som jag har. Go hard!

    SvaraRadera