tisdag 19 januari 2010

ingen träning!

Det var ett moget beslut av mig idag som faktiskt lönade sig. Hade jag tränat idag så hade jag blivit blixt sjuk nu.. Mår inte bra men det har inte brytit ut. Å det som alla jämt säger att det är bättre att låta skiten bryta ut stämmer inte. Bryter den ut så kan man inte träna på 7 dagar typ. Bryter det inte ut kanske man inte kan träna på 7 dagar heller men man har kunnat jobba och leva ett normalt liv under tiden! Så nej det är inte bättre att pressa kroppen så att den blir kanon sjuk haha.. Vilken jävla sjuk tanke egentligen hahaha...

Ska kolla en till film ikväll innan jag försöker mig på att sova. Måste göra något imorn. Kanske ringer någon polare för omväxlingsskull å bara lökar som alla andra verkar göra hos vänner haha.. Suck.
Nej fuck it.. Tajm to softa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar