tisdag 19 januari 2010

Sömnlös

Igen.. Orka säger jag bara. Sover så orolig. Inte bra för återhämtningen. Får börja droga mig med naturläkemedel om det ska fortsätta såhär. Inte läge att inte sova ordentligt!
Dagen har väl inte allt för mycket att bjuda på, har inte bestämt mig om jag ska träna eller inte. Vet inte riktigt hur jag mår hur konstigt det än kan låta haha.. Annars blir det bara lite samtal som ska avklaras och plugga. Lagom dag.. Tvättar nu oxå, blir att dra till ica när jag stoppat i nästa omgång.. Köpa lite lunchmat å kanske typ så man kan göra varma mackor hehe.. mums.. Bara bra saker i dem så tro inget annat, men ni varma å goa..

Kollade precis transformers 2.. Jäkla bra filmer måste jag säga. Precis lagom med allt, komedi, action å ja.. typ 2 tim å 30 min utan att kännas långt.. Perfekt!

Träningen går bra nu. Trots skum känsla i kroppen nu. Men i övrigt så går den bra. Kör på känsla å bara dönar! Riktigt bra faktiskt. Så skönt att börjat med eaa å carbosyn å bara köra på det som tillskott under träningen. Inga problem med magen eller nåt sånt!
Partilles sportlife var helt ok, men inte mer än så. Det är almedal å hisingen som gäller om man snackar gym. Men nu har man sett skiten å testat det.. Deras hantlar var helt svarta å så stod kg i upphöjd svart text.. Lätt att se hur mycket dom vägde plus att alla hantlar låg helt blandat haha, blev vansinnig tillslut.. Folk å ordning på gym å till vardags, inte konstigt världen ser ut som den gör=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar