tisdag 12 januari 2010

Ryggen samt kurs!

Ja nu har man haft en 2 dagarskurs som gjort mig till instruktör för övertändningscontainer. Det var en riktigt bra kurs och det är alltid kul att få vara instruktör!
Har tränat bröst och axlar, samt rygg idag.. Så veckan har börjat riktigt bra rent träningsmässigt. Körde riktigt tungt idag på ryggen och har ökat i styrke, niiice!

Imorn blir väl lite sådär kul, ska besiktiga bilen! Hoppas d inte blir för mycket fel.. Sen ska jag nog dra å köpa en klocka som jag suktat efter i ett år nu. Ta mig råd, är lite snål mot mig själv helt enkelt. Blir nog att klippa sig oxå! Har träningsfri dag imorgon så då får man passa på att göra sån man inte hinner annars! Ska jobba natt nu ons,tors, fre... Skönt. Så slappt!
Klockan jag ska köpa är en suunto military x någonting, 2500kr. Sjukt nice arbetsklocka! Ser riktigt ball ut oxå hehe..

Ska träna med en partner på tors å fre. Blir mycket träning med andra gubbar nu! Kul verkligen. höjer det sociala livet lite oxå.. Är ju ingen party kung så det väger upp lite!

Tillskott för tillfället är eaa-xx, BAM, carbosyn, swebars och rage2. Det är alla tillskott förutom vitamin tillskotten jag tar. Så det är ganska lugnt på den fronten och det känns bra för kroppen!

2 kommentarer:

  1. Tjena!
    Är också brandman som försöker bygga lite. Vad tycker du om BAM? hur länge har du kört det? testat tidigare? Håller på att avsluta en 8veckors med BAM+ restore.
    Ha det bra!
    // Jonas

    SvaraRadera
  2. Tjena Jonas! Bara kört bam i en vecka så d går inte att säga. Men d ger säkert lite extra tryck. Förväntar mig aldrig något av tillskott på såpas låg nivå. Körde Jw innan vinter å d gav bra tryck, men man får nog köra dubbeldos om d ska ge mer. Restoren funkar bra. Kör d som en liten boost i vardagen=) Ha d grymt

    SvaraRadera