fredag 15 januari 2010

Ben och nattjobb!

Tänkte först ta vilodag när jag vaknade. Kände mig sliten men insåg ganska fort att det var nattjobbs seghet.. Så nu sitter man här med sin rage2 och laddar! Ska vara på gymmet strax efter kl 18 så det blir lagomt tills jag ska dra till jobbet.
Kör mycket knäböj nu, kommer köra den ganska hårt framöver. Mer än vanligt alltså. Så länge knäet känns bra så kommer det att rockas på. Kör fortf rehabövningarna för knäet, så gay men jaja haha..
LEdig nu från lördag morgon till fre morgon. Ska bli GOTT! Men det kommer säkert att bli något arbetspass till. Men det vore faktiskt skönt att vila upp sig de dagarna så man kan ju hoppas på att kontoret inte ringer haha.

Lite segt nu på jobbet för det händer stora grejor med omplaceringar av chefer och liknande! Blir av med den närmsta chefen nu för att han ska göra större grejor, kul för honom men mindre bra för oss. Kommer få en annan person som är bra men inte lika hård tror jag. Rutiner ändras, kan inte bestämma mig om det är bra för den operativa verksamheten heller. Det känns som att rutinen ändras för att det ska se bra ut på pappret och att det funkar bättre för de få på kontoret men alla andra som är på fältet kommer få det bra mycket krångligare. Men jag ska hålla en positiv syn på det och hoppas på att det blir bra i slutändan. Kommer analysera allt och inte gnälla om det på jobbet och sen redogöra om jag tycker det är bra eller inte. Som sagt, hoppas det blir kanon bra!!

Snart tajm to krossa gymmet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar