onsdag 6 januari 2010

Äntligen!

Nu är träningen igång igen. Kört två pass nu och kroppen känns bra. FAN vad skönt helt enkelt.
Dönade ryggen ganska ordentligt igår med en polare och det känns bra idag. Blev kanske lite för tungt i vissa övningar för min smak men så länge det känns tryggt så är det väl okej. Kommer köra ihop en del framöver då man fått saker att synka lite bättre.

Ska jobba natten så man har varit ledig idag. Skönt att sova ut och hunnit plugga lite på ckortet. Sitter å äter å har det gott bara. Soft med dessa dagarna.
Snackade precis med en polare som börjat köra enligt Bartollsprogram. Han klagar lite över alla dess bestyr som ska genomföras och jag kan bara förstå honom. Jag körde programmet fullt ut till vecka 12 sen började det gå åt skogen för jag skulle iväg på utbildning å sova på hotell.
Men det jobbiga är att jag kan inte säga att jag tyckte man fick så bra resultat som man förväntat sig. Blev ganska sur i kroppen av de sjuka mängderna protein och träningen gav en känsla av överträning. Så för min tillvaro så var det nog inte rätt. Har fått bättre resultat nu efteråt.
Men det man fick var ett nytänk gällande träningen och kosten, så man har kanske mött upp det programmet halvvägs och anammat det som kändes bäst för en själv. Så slut resultatet var att man har allmänt höjt sitt proteinintag jämfört med innan och träningen har fått ett nytänk. Den sortensträning har gjort att jag vågar testa vad som helst på gymmet. Innan var jag ganska fast i mina favorit maskiner å övningar på gymmet.
Senast jag körde bröst så körde jag armhävningar mot 2 balasplattor som variation, grymt jobbigt. Såna grejor gjorde man aldrig förr=)

Nej dags att plugga lite till! Peace!

1 kommentar:

  1. Gött att du kan köra på igen :). Alltid lika roligt att komma tillbaka. Bartrollsprogram alltså, hur mycket protein skulle man köra i sig, över 3g/kg? Kör på med Max-Ot fortfarande, har fått bra gains av det. Några rekord i övningar som du strävar att uppnå förresten? Kör på! Peace!

    SvaraRadera