fredag 17 juli 2009

Sista överkroppspasset

För veckan! Nu är helgen ledig från träningen. Det är skönt för att det har varit intensivt men ack så kul! Idag var det ett helt annorlunda pass från förra och det var hårt!
Så nu blir det att ställa om sig från nattjobbet och försöka somna vid 1 eller 2 i allafall.. Det är ju lite mat som ska ner innan man somnar hehe. Enligt kostschemat ska jag äta lunch snart haha så det blir någon måltid kort idag men sånt är livet inte mycket att göra åt eller hänga läpp över!=D

Imorn blir det en riktig sån dag. Ska hjälpa tjejens far med att åka till tippen då vi passar på att rensa lite samtidigt sen ska vi åka till en grossist så jag får köpa på mig lite äggvita på paket hehe... Ska även försöka få tag på lite lampor till bilen samt silicea som jag börjat använda för magen och ack så bra det fungerar!!

Sen hem till dem igen för att äta något gott och sen blir hem och fortsätta äta lite gott, det blir min mat dag imorn, inom schematsramar men lite extra lyxig mat som man inte orkar fixa på veckorna när man jobbar hehe...
Hoppas ni får en bra fredagskväll nu här ska det bara växas ;D


2 kommentarer:

  1. Var köper du äggvitan i götet nånstans???

    SvaraRadera
  2. Missat din kommentar! Köper den på gamla dagab där ute vid partihallarna.. Lånar tjejens farsas företagsnr och handlar äggvitan.. Känner du någon som har en förening eller affär så kan även du göra det..

    SvaraRadera