onsdag 29 juli 2009

Dagtid och vila..




Det är denna dagen.. Körde iofs intervaller på jobbet. 20 min 30/30 intervaller på crosstrainern.
Annars så kom mitt paket hem idag med lite palatinos från gymvaruhuset och deras pre workout produkt. Tänkte se ifall den är bra, är den det så är den billig!

Köpte även ett par shorts med ett fitnessmärke haha.. Så inte min stil, men det blev ett par Dcore shorts som är stilrena.. Svarta med rött inslag. 299 kostade dom så det är ok...

Höll på att dö när far min ringde och sa att bilen kraschat och att han var på orust och hade en spelning. Den skulle vara färdig kl 1 på natten. Han ville att jag skulle hämta honom, läs bogsera honom, och det är inget jag kan säga nej till då han räddat mig flera ggr.
Men tankarna började vimmla. Jag ska upp kl 04. Det skulle innebära att jag skulle behöva vakna kl 0000 inför nästa dygn, alltså om 6 timmar haha..
Det löste sig utan min inverkan tillslut verkar det som....

Har nämligen brandövning imorn och sen är det höftdominerad benträning så det gäller att vara fräsch tills imorn!

Träningen går bra. Vikten har stått still så jag ökade lite kolhydrater till Bartolls schema. Men styrkan är bra och går uppåt. Haft riktigt kul dessa veckorna med hans program. Kan bara vänta tills man får utföra andra block i upplägget=D

Semester om 6 dagar! OOoooOOOoooyeah!

Hösten är BÄST.. Massa byggar tävlingar och liknande.. Så sjukt gott!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar