måndag 6 juli 2009

Back home!

Ja shit en vecka i Gävle gick fort. Mycket träning och mycket träning! Så nu var man hemma för att starta uppbyggnaden.

I praktiken kommer det inte innebära jätte mycket, bara höja intaget sakta men säkert, så det blir mer kolhdrater ligger på 40g per måltid nu, det kommer väl ligga på ca 100gram om ca 1 månad eller 2. Tidigare åt jag 150 till varje måltid, inte undra på att man blev fet. Å 100gram är verkligen tillräckligt haha...
Fettet kommer ligga på ca 20gram till varje måltid, rapsolja och proteinintaget kommer vara på ca 200g per dag för att vara safe.

Cardion är ju slut för detta året och ersätts med 2 hårda intervallpass på vecka istället. Ett pass på onsdagen och ett under helgen. Perfekt för att hålla konditionen i fas. Ganska skönt att cardion är över då det blir lite segt efter ett par månader.
Det som kommer ändras till nästa år är mycket då man ska testa bartolls upplägg, å det för med sig att man kommer rivstarta dieten vilket jag inte gjorde detta året å det kändes lite som att det tog 4 veckor innan man hamnade på en negativ energinivå och det är slöseri på tid!

Resultaten blev bra, rutorna blev lite synlig och jag stannade på ca 12%. Gick ner ca 11 kg på 3 månader. Så nu vill jag max gå upp typ 7 kg till nästa diet så att man kan komma i bättre form till nästa år. Fettvikt är inget att sträva efter så därför hoppas jag på en sakta uppgång i vikt. så alltså ca 0,5-1 kg per månad.

Frukosten snart klar å sen blir det ben idag på gymmet med mer mat i systemet. Ska ha en onyttig dag idag som fira diet slutet.. Pizza med cola zero... Sen blir det bara en dag i veckan då jag kan unna mig något annars kommer matschemat att följas hårt även under uppbyggnad!

PEace!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar