torsdag 9 juli 2009

Rygg

Idag var det rygg på gymmet. Alltid lika gott att döna rygg, kör tungt som fan i 2 veckor och det innebär ca 8 reps. Gör jag mer så lägger jag på mer!
Såhär blev det:
Chins i maskin 2 set
T-bar rodd 2 set
V latsdrag 2 set
Sittanderodd maskin 2 set (drop)
Shrugs hantel 2 set
Smith shurgs framför 2 set
Baksida axel maskin 3 set

Det var det.. Det räcker mer än väl då jag går till failure i varje set. Ska bli så skönt att lägga om upplägget till 5 dagar nu framöver. Då pusslar man ihop allting helt annorlunda!

Ska dra i mig mina omega3 nu. Kör ca 6-8 st om dagen och ca 15 gram kreatin, tänkte dra 20 men börjar med 15=) Ökat lite på kosten oxå, extra 20gram pasta, ris till varje måltid och 5 gram mer fett. Det verkar vara en kiss i havet då vikten fortf står på ca 104,8 efter morgon pinkandet. Men kommer köra såhär till slutet av veckan, sen om det fortf står still till på måndagen så höjer jag fettet ytterligare 5 gram å kör så veckan ut.

Nej hopp dags att dra ner te tvättstugan och hänga lite kläder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar