onsdag 8 juli 2009

Onsdag= Intervaller

Jupp igår dunkade man på bröst och axlar! Ett bra pass med bänk, cabelflyes för övre och nedre sen avslutade man med snehantelpress. Axlar fick sig axelpressar, sidolyft i en grym maskin sen avslutade det med drag till hakan med stång...
Kan inte förstå att man är så svag i bänk jämfört med andra bröstövningar! Som exempel, polaren lassar på 100kg å drar en 6.a. Jag lassar på 80 och drar en 6.a.. Katastrof!
Sen när det är dags för sista övningen hantelpressar så tar han 20kgs och kör 8.or. Då kör jag 30kgs å kör 12:or.
Snacka om att fästen i kroppen gör mycket för olika styrkevinklar! Som hantelpressar tror jag inte att det är några problem att köra 40kgs å reppa på dom men 80 i bänk.. Jaaah... Haha..

Idag är det vila från träningen på gymmet så det blir att dra och springa intervaller som jag ska göra 2 ggr i veckan. Är dock väldigt sugen på att börja dela upp min träning i 5 dagar. Får se ska nog göra så efter denna veckan. Tiden finns ju och det gör att man kommer orka träna hårdare och mer fokuserat!

Ska se Ice age 3 på 3d har ja lovat babe nu.... Den är nog riktigt kul! Ska klippa mig idag, så skönt att bli av med lite barr!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar