onsdag 8 juli 2009

Kost och träning

Idag blev det som sagt intervaller. Vi körde på 5km sträckan och hann väl med ca 15 st 15/45 intervaller tror jag, räknade inte så noga bara körde på!
Det var riktigt skönt, det är sån konditionsträning jag kan tänka mig, hatar att bara mala på som man gör med milen. Goare att tömma sig ordentligt med explosiv löpning! Bättre för konditionen oxå..

Blivit bra råvaror idag, kolhydrater i form av- havre, frukt, ris, pasta och mörktbröd.
Proteinet har kommit från- vassle, nötfärs, räckor, ägg.
Fettet har mestadels kommit från- nötter, omega3, rapsolja och äggula.

Så snart är det dags för några äggmackor på bara äggvita.. Sen blir det softisch läge i soffan. Ska nog iväg ganska tidigt imorn för att träna ryggen och besöka far min. Köpa lite grejor till bilen. Sen börjar min skiftperiod igen 3 st 7 dagar på raken med få lediga dagar mellan varje 7 dagars omgång.. Men det är industrisemester och efter denna skiftperioden har jag semester hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar