tisdag 7 juli 2009

Ben igår och bröst å axlar idag!

Riktigt bra benpass igår. Har fått en skön känsla i träningen. Speciellt benträningen. Har lagt all prestige åt sidan, som igår körde jag frontsqauts, jag hade på 70kg och körde 12 reppare djuupt! Som man ska köra. Hade jag lassat på mer för att det ska se grymt ut hade jag inte kunnat gå lika djupt eller få ut 12 reps och det är 12 reps jag ska ha ut minst i 2 veckor nu..

Man ser så många som lassar på och inte kör hela reps, ja menar gör någon så när dom kör biceps, axlar eller bröst? Knappast, eller jo klart det finns dom oxå haha.. Men det är mer regel än undantag att folk inte gå tillräckligt djupt i böj och benpress. Jag har själv varit en utav dem så jag vet hur man tänker och varför man gör det. Å det gör det inte mindre idiotiskt haha...

Börjat med kreatinkuren ordentligt nu. Det blir ca 20gram om dagen i 6 veckor. Folk säger att man pissar ut skiten å jada jada.. Ja det kanske man gör men å andra sidan så är det många som tränar hårt å tävlar som rekommenderar det munn till munn till vänner. Så äh vad har man att förlora på att testa överdosera i 6 veckor.
Lira pattar och axlar med en polare idag på något sportlife gym, får se vilket, inte bestämt än! Ska hjälpa honom till mekanikern först sen drar vi och dönar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar