onsdag 21 april 2010

Vector command simulering

Då har man stått i en biosalong med 3 kommunikationsapparater och blivit grillad. Stor brand, radhus, en person saknad. Branden sprider sig.
Så från start till avslut med allt därimellan.. Helt sjukt, polis, ambulans, andra enheter, ledningsplats, restvärdesbefäl, insatschefer, omfall, lagar, anhöriga, vem som bestämmer vad, brytpunkter, halvhalt, IDA, förberedande order, sos samband etc etc... Kallsvettigt, men det gick bra på något förunderligt sätt! Så nu är man klar för dagen!

Armar och mage ikväll!

1 kommentar:

  1. Tjo! Kul att du kör hårt med träningen! Jag funderar på att gå ner ett par kg innan sommaren och undrar lite över hur jag borde lägga upp min deff. Vissa struntar ju helt i kolhydraterna men det tycker jag är absurt, utan några carbs lär man ju säcka ihop helt och hållet, kanske gå ner till 100g/dag? Tror du promenader på 40min tre dagar i veckan och 500kcal underskott per dag borde räcka på en nedgång på låt säg 0,5 kg/vecka?

    SvaraRadera