måndag 5 april 2010

Träning igen..

Fan vad skönt.. Körde bröst, axlar å trapz idag. Ska lägga in ett nytt sätt för mig att utföra repsen. Alltid kört på kontakt å långsam rörelse. Men så läser man i body om att explosiva muskelkontraktioner ska vara bra för uppbyggnad. Sen så tittar man på lite byggarfilmer så ser man dom oftast inte köra lugnt å strikt, det är ganska explosivt med snabba reps, säkerligen kontrollerade dock..
Så det testade jag idag, explosivt upp normal hastighet ner och inte låsa ut i toppen läget.. Skön känsla, ska rocka på det ett tag nu..
Drog i mig rage och den gav bra effekt idag:D

Så nu är det soft mode, läsa lite förberedande kem inför kommande skolvecka. Vi ska ha insatser och mycket teori om Kemolyckor..

Nu rullar träningen på resten av veckan! Hardcore! Måste snacka med gubbarna.. Känner inte att jag pallar träna mån-tors utan vila, ska nog ta vilodag på onsdag å sen köra sista passet hemma på fredag.. Dom känner sig så vilsna utan mig på gymmet men får se hur meddelandet mottags..

Rock on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar