tisdag 27 april 2010

Räddningsledare är jag!

Härligt kursen är över! Tråkigt men fan vad skönt att bli godkänd och med goda vitsord och kamrater som jobbat länge i Göteborgsräddningstjänst som säger att man växt enormt under kursen. Jag och vi andra från min station har inte mycket operativ erfarenhet från vanlig kommunalräddningstjänst. Men vissa av oss har anammat kursen bättre än andra och det verkar som att jag är en av dem som gjort då gubbarna från storgöteborg vill att man söker sig till dem.. Men jag måste vara lojal mot min arbetsgivare som gett mig dessa utbildningar!

Till saken.. Djuren sitter å super nu. Riktigt hårt haha.. Vi har en dag kvar med lektion kl 0800. Så det ska bli kul att se dem imorgon:D Jag och en nyvunnen vän har tränat igenom 7 veckor och vi ska köra cardio imorn 0600 som vanligt. Pallade inte dricka idag, satt nykter med dem i 2 timmar sen orkar man inte när dom börjar bli apa.. Ska festa i helgen istället!

Körde rygg idag.. Hårt som vanligt, den goaste övningen var dropsetet på t baren.. Jäklar vad det tog. Rockade loss hårt på den, högljutt och all out.. Riktigt nice! Så rygg, baksida axlar och trapz fick en match! :D

Time to sleep

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar