lördag 17 april 2010

Cardio och Ben!

Nu har man kört cardio tis, ons,tors, fre och lör. Det blir ett till cardiopass imorgon med. Älskar att traska runt staden.
Körde ben idag.. Det blev 10 set knäböj a 10 reps. 3 dropset baksidalår, 2 övningar för vader med dropset. Det räckte för att jag höll på spy när jag körde vaderna. Fyfan vad illa jag mådde.. La mig i solariet å vilade i 12 min.. Skönt med lite värme oxå.

Dieten går bra. Inget Bartoll tjafs med proteinpulser till höger å vänster som gör att man blir helt sur i kroppen å skiter ner sig=D Bara sund deffkost å hård träning!

Nu ska jag vila i 30 min för att sedan börja plugga. Plugg resten av kvällen. Har Kemiprov på måndag för räddningsledare A kursen. Bara 2 veckor kvar nu! Lite trist. Har jäkligt roligt. Bra folk som är där, likasinnade. Jobbet är väl bra oxå, men det är sån stor arbetsplats och det är många som inte är som en själv och är det för många så blir det lätt en känsla av utanförskap. Men jag är van vid att vara ensam så det är lugnt. Får bara fortsätta jobba i dörren så man har lite coola gubbar runtomkring sig på några pass i månaden.

Sleep tajm... ZzzZZzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar